Contact

Leveringen & Retourneren

De pakketten komen doorgaans na
1 – 2 werkdagen aan.

Dit geldt vanaf het moment dat de betaling bij ons binnen is.

 

Bestelling op

 

Verwachte levertij3

Maandag
1 – 2 werkdagen
Dinsdag
1 – 2 werkdagen
Woensdag
1 – 2 werkdagen
Donderdag
1 – 2 werkdagen
Vrijdag
1 – 2 werkdagen
Zaterdag
1 – 2 werkdagen
Zondag
1 – 2 werkdagen

 

Om je bestelling zo snel mogelijk te kunnen bezorgen, werken we samen met drie bezorgpartners: PostNL, DHL en DPD.

Bij het bepalen van de bezorgdienst houden we rekening met verschillende factoren, zoals drukte, transportkosten en gewicht.

Zodra je pakket wordt verzonden, krijg je van de bezorgdienst een e-mail met de verzendbevestiging en track and trace om je pakket te volgen en ziet u meteen welke vervoeder uw pakket komt leveren.

Voordelen & Shop

We proberen ervoor te zorgen dat onze productbeschrijvingen alle relevante informatie bevat. Mocht je meer informatie nodig hebben, neem dan contact op met ons via e-mail: info@multi-hondenplezier.nl

Bij Multi-Hondenplezier kun je regelmatig gebruik maken van een actiecode. Een actiecode kun je bij het plaatsen van een bestelling inwisselen in je winkelwagen, bijvoorbeeld voor extra korting op een bepaald artikel of om een leuk gratis artikel bij je bestelling te ontvangen. Als we een aanbieding met een actiecode hebben, dan zul je deze terugvinden in onze shop. Meestal sturen we ook een speciale nieuwsbrief. Zorg dus dat je ingeschreven bent voor onze nieuwsbrief om niets te missen!

Hoe wissel ik een actiecode in?

  • Kies de producten die je wilt kopen, voeg deze toe aan je winkelwagen en klik rechts boven op de button ‘Winkelwagen’.
  • Om de actiecode in te kunnen vullen klik je op ‘Voer een kortingscode in’. 
  • Vul de juiste kortingscode in en klik op ‘Kortingscode toepassen’. Het bedrag wordt automatisch verrekend op het totale bedrag of het gratis artikel wordt toegevoegd aan de bestelling.

Belangrijke aanvullende informatie:

  • Je kunt makkelijk de actiecode toevoegen door de actiecode te kopiëren en te plakken, zonder spaties en andere tekens.
  • Per bestelling kan er één actiecode worden ingewisseld
  • Op iedere aanbieding/actiecode zijn algemene voorwaarden van toepassing. Wij vermelden de voorwaarden in onze nieuwsbrief en in onze shop. 

Ik ben vergeten een actiecode toe te voegen. Kunnen jullie dit alsnog voor mij doen?

Actiecodes voor gratis artikelen en/of kortingen kunnen wij helaas niet achteraf toevoegen aan een bestelling. Zodra je de bestelbevestiging hebt ontvangen is het niet meer mogelijk de bestelling aan te passen. Wij hopen dat het begrijpelijk is dat wij gratis artikelen, die niet toegevoegd zijn aan de bestelling, ook niet alsnog kunnen opsturen.

Klik hier om naar de pagina van Fokkersprogramma te gaan.

Klik hier om naar de pagina Stichtingen en Verenigingen te gaan.

Klantenaccount

Mijn account’ is jouw persoonlijke pagina met alle relevante informatie over je bestellingen en veel leuke extra’s. Dit zijn de mogelijkheden op een rijtje:

  • Persoonlijke gegevens aanpassen (adresgegevens, e-mailadres, wachtwoord enz.)
  • Een overzicht van al je bestellingen en facturen
  • Voeg eerder bestelde artikelen eenvoudig toe aan je winkelwagen via ‘Herhaal bestelling’
  • Alles over het puntenprogramma
  • Vrienden uitnodigen om leuke beloningen te ontvangen

Hoe maak ik een account aan?
Een account aanmaken is heel eenvoudig. Voeg eerst alle gewenste artikelen toe aan je winkelwagen. Heb je alles gevonden? Ga dan naar je winkelwagen en klik op ‘Verder met bestellen’ om de bestelling af te ronden. Je komt nu automatisch op de pagina om in te loggen of een nieuw klantenaccount aan te maken. 

Heb je hulp nodig bij het plaatsen van een bestelling? Neem dan contact met ons op via e-mail: info@multi-hondenplezier.nl

Je kunt je wachtwoord en e-mailadres wijzigen via ‘Mijn account‘. Nadat je bent ingelogd klik je op ‘Mijn gegevens’ en vervolgens op ‘Veranderen’ onder het kopje ‘E-mailadres’. Hier kun je je wachtwoord en e-mailadres aanpassen. Je kunt ook eenvoudig de links naar je account gebruiken.

Als je je wachtwoord bent vergeten, klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’ op de login pagina en vul het e-mailadres in dat je bij Multi-Hondenplezier hebt geregistreerd. Binnen enkele minuten ontvang je een nieuw wachtwoord per e-mail. Je kunt ook direct een nieuw wachtwoord aanvragen via deze link. 

Je kunt je e-mailadres en wachtwoord wijzigen via ‘Mijn account‘. Nadat je bent ingelogd klik je op ‘Mijn gegevens’ en vervolgens op ‘Veranderen’ onder het kopje ‘E-mailadres’. Hier kun je een nieuw e-mailadres of wachtwoord invoeren. Je kunt ook eenvoudig de links naar je account gebruiken.

Wil je je klantenaccount en bijbehorende persoonlijke gegevens laten verwijderen uit ons klantenbestand? Stuur ons dan een schriftelijk verzoek en we nemen het zo spoedig mogelijk in behandeling. Je kunt je verzoek verzenden via ons contactformulier of per e-mail naar info@multi-hondenplezier.nl We vragen je voor je verzoek altijd het e-mailadres te gebruiken waarmee je bij ons geregistreerd staat.

We vragen je er rekening mee te houden dat wij wettelijk verplicht zijn (artikel 6 (1) c AVG) alle contractuele informatie met betrekking tot je aankopen (facturen, betaal- en bestelgegevens) gedurende 10 jaar te bewaren. Het bewaren van deze gegevens is echter uitsluitend voor dit doeleinde. Daarom zullen we deze gegevens bewaren, maar voorkomen dat deze voor marketing- of advertentiedoeleinden worden gebruikt. Na het verstrijken van de fiscaal juridische deadline worden de overgebleven persoonlijke gegevens automatisch verwijderd.

Contact

Adres:
Gelderdonksestraat 9,
4891PD Rijsbergen

E-mailadres:
info@multi-hondenplezier.nl

Telefoon:
06-28451187

Bestellingen

Leuk dat je bij ons wilt komen winkelen! Om een bestelling te plaatsen volg je de volgende eenvoudige stappen:

  1. Plaats de gewenste producten in je winkelwagen.
  2. Heb je alles gevonden? Klik dan op de ‘Winkelwagen’ rechtsboven op je scherm.
  3. In je winkelwagen zie je een overzicht van je geselecteerde producten en eventueel ingewisselde actiecodes. Klopt alles? Klik dan op ‘Verder met bestellen’.
  4. Nog maar een paar stappen. Ben je een nieuwe klant bij Multi-Hondenplezier? Maak op deze pagina dan je klantenaccount aan. Heb je al een account? Dan kun je hier inloggen.
  5. In het besteloverzicht zie je alle belangrijke informatie over je bestelling. Controleer hier je adres, betaalmethode en bezorgdienst.
  6. Als alles klopt dan rond je de bestelling af door op ‘Bestelling plaatsen’ te klikken. Afhankelijk van de betaalmethode die je gekozen hebt kom je nu in een scherm op je betaling af te ronden (iDEAL, Klarna, In3 of VVV Cadeaukaart).

Hartelijk dank voor je bestelling! Binnen enkele minuten ontvang je van ons de bestelbevestiging per e-mail.

Wij streven ernaar om elke bestelling zo snel mogelijk te verwerken en verzenden. Hierdoor is het helaas niet mogelijk een bestelling te wijzigen of te annuleren nadat je de bestelbevestiging hebt ontvangen. Vrijwel direct nadat de betaling van je bestelling is goedgekeurd wordt je bestelling voor verwerking naar ons magazijn gestuurd. Het is dan niet meer mogelijk om de bestelling aan te passen.

Wil je toch dat we proberen om een bestelling te wijzigen of annuleren dan adviseren we je direct na het plaatsen van de bestelling telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Vanuit Nederland: 06 37 29 38 94 Vanuit België: +31 6 37 29 38 94.

In het eerste uur nadat de bestelling geplaatst is kunnen er mogelijk nog wijzigingen aangebracht worden.

Als de betaling niet afgerond kon worden, je deze zelf hebt afgebroken of je hebt gekozen voor vooruitbetaling via een bankoverschrijving maar nog niet betaald hebt, dan is het wel mogelijk om je bestelling nog te laten wijzigen of annuleren. Wij vragen je in deze gevallen contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier zodat er nagekeken kan worden wat de mogelijkheden zijn.

Nadat je bestelling is geplaatst ontvang je de factuur binnen enkele minuten per e-mail.

Let op: Wij verzenden geen papieren facturen meer.

Bestelwaarde
€ 0,01 – € 49,99
Bestelwaarde
€ 50,00 – € onbeperkt
                          € 4,95                                    € 0,00  

 

Naast een ruim assortiment bieden wij onze klanten ook graag verschillende mogelijkheden om een bestelling te betalen. Iedere betaalmogelijkheid is bij Multi-Hondenplezier vrij van extra kosten.  

Betalen kan via:

  • iDEAL

  • Klarna

  • In3

  • VVV Cadeaukaart

Alle betaalmogelijkheden die wij aanbieden zijn geheel veilig vanwege onze veiligheidsstandaard. Uw persoonlijke gegevens (zoals uw naam, adres, bankrekening en credit card gegevens) worden beschermd door het zogenaamde SSL-veiligheidssysteem (Secure Socket Layer) in combinatie met een 128-bit encryptie. Deze technologie zorgt voor een maximale veiligheid en wordt daarom, bijvoorbeeld, gebruikt door banken om de veiligheid van persoonlijke gegevens tijdens online bankieren te garanderen. Al onze betaalmogelijkheden zijn op deze manier volledig beveiligd. 

Hoe werkt iDEAL?
iDEAL is een veilige vorm van internetbankieren waarbij je tijdens de bestelling naar de internetbankiersite van je bank wordt geleidt. In de vertrouwde omgeving van je bank kun je de betaling van de bestelling veilig afhandelen. De betaalgegevens zijn al voor je ingevuld. Nadat je een bevestiging van de bank hebt ontvangen keer je terug naar multi-hondenplezier.nl en ontvang je een bestelbevestiging. Aangezien de iDEAL betaling direct wordt verwerkt is deze direct zichtbaar op je rekeningoverzicht. 

Hoe werkt Klarna?
Bij de keuze voor Klarna betaal je pas nadat de artikelen zijn bezorgd. Je ontvangt de factuur per e-mail binnen enkele dagen nadat je bestelling is verzonden. Na ontvangst van de producten heb je twee weken de tijd om de openstaande rekening te betalen. Wij behouden ons het recht voor om bij de eerste bestelling per overschrijving een kredietwaardigheidscontrole uit te voeren en aan de hand van de uitkomst hiervan de gekozen betaalwijze achteraf te wijzigen. Mocht dit het geval zijn, dan stellen wij je natuurlijk onmiddellijk op de hoogte en bieden wij je een andere betaalwijze aan*.

* Betaling achteraf is niet altijd mogelijk bij een eerste bestelling. Dit is onder voorbehoud van een positieve kredietwaardigheidscontrole. Deze controle wordt voor ons uitgevoerd door een onafhankelijke partner. Details omtrent deze check zijn voor Multi-Hondenplezier niet zicht- of beïnvloedbaar.